Artvin'de Sonbahar

Artvin'i anlatmaya nasıl başlasam. Daha önce yaz mevsiminde Şavşat, Borçka nın yeşilliğini gördüğümde çok etkilenmiştim. Sonbaharı batı karadenizde doyasıya yaşamıştım. Bolu'dan başlayıp Sinop Erfelek'e kadar sonbaharın o muhteşem renk değişimini fotoğraflamıştım (önceki kayıtlardan görebilirsiniz muhteşem görüntüleri). Fakat el değmemiş coğrafyası geniş ve iğne yapraklı ağaç yapısının içiçe girmesiyle Artvin beni oldukça etkiledi özellikle Bazgiret diğer adıyla Maden köyü ve Macahel her insanın mutlaka görmesi gereken yeryüzü cenneti (bu tabiri Muğla Akyaka için de kullanmıştım). Artvin insanı doğasına çok iyi sahip çıkıyor eski ahşap evler duruyor. Rize'de ki gibi her yerde yeni yapılmış binalara rastlamıyorsunuz. Sakin şehir ünvanlı Şavşat o kadar güzel ki bu doğal olarak yoğun turisti çekmeye başladı. Bu doğal güzelliğini bozulacağından endişe ediyorum. Borçka Karagöl ve Şavşat Karagöl, Balıkgölü, yeşille çevrilmiş görüntüsüyle harika fotoğraflar veriyor. Artvin'de tam bir hafta sonbahar renkleri peşinde koştum. Umarım fotoğrafları beğenirsiniz. Fırsatınız varsa yaz yada sonbahar farketmez Artvin'i mutlaka görmelisiniz...

Yorumlar

Popüler Yayınlar